Nodarbība tiek izveidota no skolēna prasībām, tēmām, kuras šobrīd apgūst mācību iestādē.
Nodarbība tiek izveidota no skolēna prasībām, tēmām, kuras šobrīd apgūst mācību iestādē.
Узнать больше
Пн.
|
Вт.
|
Ср.
|
Чт.
|
Пт.
|
Сб.
|
Вс.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodarbībā tiks sniegts atbalsts tēmas apguvē, uzdevumu izpildē.
Nodarbībā tiks sniegts atbalsts tēmas apguvē, uzdevumu izpildē.
Узнать больше
Пн.
|
Вт.
|
Ср.
|
Чт.
|
Пт.
|
Сб.
|
Вс.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tēmas no 1-4.klasei! Sākumsskolas programmā!Esmu šeit,lai tev palīdzētu!
Tēmas no 1-4.klasei! Sākumsskolas programmā!Esmu šeit,lai tev palīdzētu!
Узнать больше
Пн.
|
Вт.
|
Ср.
|
Чт.
|
Пт.
|
Сб.
|
Вс.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodarbībā bus aprakstīti dabaszinības procesi un to ietekme uz pasaules dzīvi.
Nodarbībā bus aprakstīti dabaszinības procesi un to ietekme uz pasaules dzīvi.
Узнать больше
Пн.
|
Вт.
|
Ср.
|
Чт.
|
Пт.
|
Сб.
|
Вс.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dabaszinības var apgūt arī viegli ar mūsdienu tehnoloģijām. Jebkurš temats nav grūts ja ir neliels atbalsts.
Dabaszinības var apgūt arī viegli ar mūsdienu tehnoloģijām. Jebkurš temats nav grūts ja ir neliels atbalsts.
Узнать больше
Пн.
|
Вт.
|
Ср.
|
Чт.
|
Пт.
|
Сб.
|
Вс.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodarbību varu sagatavot par jebkādu tēmu, ko vēlies. Izpratnes veicināšanai sagatavošu praktisko darbu vai testu.
Nodarbību varu sagatavot par jebkādu tēmu, ko vēlies. Izpratnes veicināšanai sagatavošu praktisko darbu vai testu.
Узнать больше
Пн.
|
Вт.
|
Ср.
|
Чт.
|
Пт.
|
Сб.
|
Вс.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Video saziņa. Labs skaidrojums. Praktiskie darbi.
Пн.
|
Вт.
|
Ср.
|
Чт.
|
Пт.
|
Сб.
|
Вс.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|