Savu privātstundu modeli iedomājos šādi - ar uzsvaru uz apgūstamo materiālu, bet ne tik ļoti daudz uz teksta un skaitļu iekalšanu
Savu privātstundu modeli iedomājos šādi - ar uzsvaru uz apgūstamo materiālu, bet ne tik ļoti daudz uz teksta un skaitļu iekalšanu
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Помогу, научу,заинтересую!Научимся разбираться в событиях, оценивать личности в истории, формировать собственное мнение.
Помогу, научу,заинтересую!Научимся разбираться в событиях, оценивать личности в истории, формировать собственное мнение.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pastāstīšu un iemācīšu gan Latvijas, gan pasaules vēsturi.
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodarbība notiks tērzētavā, tiem cilvēkiem, kam nav iespējas apmeklēt nodarbības tiešsaistē.
Nodarbība notiks tērzētavā, tiem cilvēkiem, kam nav iespējas apmeklēt nodarbības tiešsaistē.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodarbības laikā spēšu izstāstīt Jums par norunāto tēmu, mēģināšu radīt izpratni un asociācijas.
Nodarbības laikā spēšu izstāstīt Jums par norunāto tēmu, mēģināšu radīt izpratni un asociācijas.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ievads vēstures zinātnē. Kas ir vēsture? Agrāk un tagad. Laika skaitīšana.
Ievads vēstures zinātnē. Kas ir vēsture? Agrāk un tagad. Laika skaitīšana.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vēstures apgūšana pēc nepieciešamības.
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|