Attīsta analītiskās un kritiskās domāšanas iemaņas, sociāli komunikatīvās prasmes, pilnveido prasmi patstāvīgi risināt problēmas.
Attīsta analītiskās un kritiskās domāšanas iemaņas, sociāli komunikatīvās prasmes, pilnveido prasmi patstāvīgi risināt problēmas.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Viss ap un par psiholoģiju. Analīzes, atbalsts, praktiski ieteikumi, individuālo risinājumu atrašana.
Viss ap un par psiholoģiju. Analīzes, atbalsts, praktiski ieteikumi, individuālo risinājumu atrašana.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Par to kā ātri prognozēt cilvēka uzvedību un noteikt raksturu pēc ārējā izskata balstoties uz evolūcijas teorijām.
Par to kā ātri prognozēt cilvēka uzvedību un noteikt raksturu pēc ārējā izskata balstoties uz evolūcijas teorijām.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kā jūs ikdienā var manipulēt citi cilvēki un kā pret to aizsargāties
Kā jūs ikdienā var manipulēt citi cilvēki un kā pret to aizsargāties
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Par un ap biohakingu un praktiskiem padomiem sevis uzlabošanai
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Depresijas uzveikšana ar praktiskiem, pshiholoģiskiem un bioloģiskiem padomiem
Depresijas uzveikšana ar praktiskiem, pshiholoģiskiem un bioloģiskiem padomiem
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kāds izrāpjās no rajona līmeņa, bet kāds tajā noveco
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Izrunāšanās Dzejoļu rakstīšana Uzklausīšana un palīdzība.
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Консультации для решения профессиональных вопросов или трудностей
Консультации для решения профессиональных вопросов или трудностей
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Konsultācija paredzēt profesionālo jautājumu vai grūtību risināšanai
Konsultācija paredzēt profesionālo jautājumu vai grūtību risināšanai
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mērķis ir vecākiem izprast bērnu vecumposmu psiholoģiskās īpatnības, lai bērns klausītu, cienītu un uzlabotos saskarsme ar bērnu.
Mērķis ir vecākiem izprast bērnu vecumposmu psiholoģiskās īpatnības, lai bērns klausītu, cienītu un uzlabotos saskarsme ar bērnu.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodarbība paredzeta, lai dalībniekiem palidzetu izprast krīžu būtību un rast risinājumus krīzē.
Nodarbība paredzeta, lai dalībniekiem palidzetu izprast krīžu būtību un rast risinājumus krīzē.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Как научиться управлять своим эмоциональным состоянием, решать проблемы и осуществлять желания с помощью рисования.
Как научиться управлять своим эмоциональным состоянием, решать проблемы и осуществлять желания с помощью рисования.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
подготовка к любого рода студенческим работам
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|