Uzdod sev interesējošos jautājumus par šo tēmu. Varam kopīgi pildīt kādu uzdevumu vai darbu.
Uzdod sev interesējošos jautājumus par šo tēmu. Varam kopīgi pildīt kādu uzdevumu vai darbu.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Piedāvāju nostiprināt prakstiskās mākslas zināšanas vai apgūt zīmēšanas, gleznošanas un kompozīcijas pamatus.
Piedāvāju nostiprināt prakstiskās mākslas zināšanas vai apgūt zīmēšanas, gleznošanas un kompozīcijas pamatus.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iemācīšu pareizi uzzīmēt uzdotu skolas darbu vai to ko redzi prātā,bet nemāki pareizi pasniegt.
Iemācīšu pareizi uzzīmēt uzdotu skolas darbu vai to ko redzi prātā,bet nemāki pareizi pasniegt.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stāsta veidošanas pamati lugu un/vai scenāriju rakstīšanai domāti ikvienam, kas grib iejusties stāstnieka lomā.
Stāsta veidošanas pamati lugu un/vai scenāriju rakstīšanai domāti ikvienam, kas grib iejusties stāstnieka lomā.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kā ar maņām uztvertais, atmiņā palikušais caur abstahēšanos kļūst par jēdzienu, ko pēc tam izsaka vārdos.
Kā ar maņām uztvertais, atmiņā palikušais caur abstahēšanos kļūst par jēdzienu, ko pēc tam izsaka vārdos.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mācos RV1Ģ, vidējā atzīme vizuālajā 10,eju zīmēšanas pulciņā
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodarbība paredzēta, ja ir nepieciešams apgūt iekavēto literatūras mācību vielu, izzināt kādu konkrētu tematu padziļināti.
Nodarbība paredzēta, ja ir nepieciešams apgūt iekavēto literatūras mācību vielu, izzināt kādu konkrētu tematu padziļināti.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skolas uzdevumi, un ja nav neviens kas paskaidro, skolā prasīt negribas kā tad to paraudziņu tamborē...
Skolas uzdevumi, un ja nav neviens kas paskaidro, skolā prasīt negribas kā tad to paraudziņu tamborē...
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uzšut sev apģērbu pēc individuāliem izmēriem nav nemaz tik sarežģīti.
Uzšut sev apģērbu pēc individuāliem izmēriem nav nemaz tik sarežģīti.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Занятия по академическому рисунку и живописи для детей и взрослых. Различные техники рисования. Объясняю все доступным языком.
Занятия по академическому рисунку и живописи для детей и взрослых. Различные техники рисования. Объясняю все доступным языком.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja Tev ir vēlme attīstīt savas zīmēšanas, gleznošanas prasmes, kā arī papildināt zināšanas par kultūras vēsturi, droši raksti.
Ja Tev ir vēlme attīstīt savas zīmēšanas, gleznošanas prasmes, kā arī papildināt zināšanas par kultūras vēsturi, droši raksti.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В мою компетенцию входит искусство Древнего Мира, Средневековья, Нового и Новейшего времени (Западной Европы и России).
В мою компетенцию входит искусство Древнего Мира, Средневековья, Нового и Новейшего времени (Западной Европы и России).
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|