Palīdzēšu nostiprināt latviešu valodas prasmes gan latviski, gan krieviski runājošiem skolēniem. Arī pieaugušie var pieteikties.
Palīdzēšu nostiprināt latviešu valodas prasmes gan latviski, gan krieviski runājošiem skolēniem. Arī pieaugušie var pieteikties.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodarbībā tiks nodrošināta individuālā pieeja katrai personai saskaņā ar tās zināšanu līmeni.
Nodarbībā tiks nodrošināta individuālā pieeja katrai personai saskaņā ar tās zināšanu līmeni.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodarbības pamatā ir spēles un rotaļas, ar kuru palīdzību skolēns paplašina savu vārdu krājumu, kā arī attīsta radošo domāšanu.
Nodarbības pamatā ir spēles un rotaļas, ar kuru palīdzību skolēns paplašina savu vārdu krājumu, kā arī attīsta radošo domāšanu.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodarbībās būs daudz radošo materiālu, kā arī intelektuālās spēles, ar kurām būs daudz vieglāk apgūt materiālu.
Nodarbībās būs daudz radošo materiālu, kā arī intelektuālās spēles, ar kurām būs daudz vieglāk apgūt materiālu.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valodas apgūšanas veids tiks piemērots bērna vecumam un prasmēm.
Valodas apgūšanas veids tiks piemērots bērna vecumam un prasmēm.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodarbība paredzēta jebkura vecuma cilvēkam. Tiek ņemtas vērā katra vēlmes, spējas, vajadzības.
Nodarbība paredzēta jebkura vecuma cilvēkam. Tiek ņemtas vērā katra vēlmes, spējas, vajadzības.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Palīdzēšu, ja ir kādas neskaidrības latviešu valodas likumos, piem., divdabja teicieni, Paplašināti teikumi, pareizrakstība u.c.
Palīdzēšu, ja ir kādas neskaidrības latviešu valodas likumos, piem., divdabja teicieni, Paplašināti teikumi, pareizrakstība u.c.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iepazīsimies, noskaņosimies, uzklausīšu bērna un/vai vecāka vajadzības, pasūtījumu un ķersimies klāt :) :) :)
Iepazīsimies, noskaņosimies, uzklausīšu bērna un/vai vecāka vajadzības, pasūtījumu un ķersimies klāt :) :) :)
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Varu palīdzēt apgūt neapgūtās tēmas(slimošanas laikā)
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Palīdzēšu pirmsskolas bērniem apgūt latviešu valodu. Gan sarunvalodu, gan burtus.
Palīdzēšu pirmsskolas bērniem apgūt latviešu valodu. Gan sarunvalodu, gan burtus.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodarbības laikā varu palīdzēt izpildīt mājas darbus un palīdzēt apgūt nesaprotamās tēmas.
Nodarbības laikā varu palīdzēt izpildīt mājas darbus un palīdzēt apgūt nesaprotamās tēmas.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iestrādnes kritika un sadarbība tās labošanā un papildināšanā
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Восполнение пробелов в знаниях, грамматика, устная и письменная речь
Восполнение пробелов в знаниях, грамматика, устная и письменная речь
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Palīdzība mājasdarbu izpildē, domrakstu rakstīšanā skolniekiem. Varu palīdzēt tikt galā ar iekavēto pirmsskolā un skolā.
Palīdzība mājasdarbu izpildē, domrakstu rakstīšanā skolniekiem. Varu palīdzēt tikt galā ar iekavēto pirmsskolā un skolā.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Izmantoju visa veida metodes labākai vielas apguvei
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ir pieredze darbā ar bērniem, cenšos atrast pieeju un mācīt bērnam valodu.
Ir pieredze darbā ar bērniem, cenšos atrast pieeju un mācīt bērnam valodu.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Varu palīdzēt sagatavoties skolas gaitām, kopā pildīt mājas darbu,kā ari gatavoties diagnosticējošiem darbiem.
Varu palīdzēt sagatavoties skolas gaitām, kopā pildīt mājas darbu,kā ari gatavoties diagnosticējošiem darbiem.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Latviešu valodu var apgūt viegli un interesanti.
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lasām, rakstām, noteikti daudz runājam, veidojam shēmas, atgādnes, tabulas, ko nu kuram vajag.
Lasām, rakstām, noteikti daudz runājam, veidojam shēmas, atgādnes, tabulas, ko nu kuram vajag.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Veicu nodarbibas ka ar skolniekiem, maziem berniem, un piaugusiem. Es pasnidzu vacu un latviesu valodu.
Veicu nodarbibas ka ar skolniekiem, maziem berniem, un piaugusiem. Es pasnidzu vacu un latviesu valodu.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Varam apgūt jaunas tēmas, vai padziļināt zināšanas jau esošajās.
Varam apgūt jaunas tēmas, vai padziļināt zināšanas jau esošajās.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Privātstundas literatūrā un latviešu valodā. Tekošās vielas apgūšana, zināšanu nostiprināšana, palīdzība ar mājasdarbu izpildi.
Privātstundas literatūrā un latviešu valodā. Tekošās vielas apgūšana, zināšanu nostiprināšana, palīdzība ar mājasdarbu izpildi.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svarīgākais par tekstiem publiskajā telpā.
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Palīdzība mājasdarbu izpildē, esejās, referātos, pārspriedumos.
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Latviešu valodas apguve grupā,izmantojot spēles,viktorīnas
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodarbības sākumā ir svarīgi, lai savstarpēji iepazītos un sniegtu nelielu stāstījumu par sevi
Nodarbības sākumā ir svarīgi, lai savstarpēji iepazītos un sniegtu nelielu stāstījumu par sevi
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Are you struggling with learning Latvian? Do you wish to improve your everyday language skills? This is the right class for you!
Are you struggling with learning Latvian? Do you wish to improve your everyday language skills? This is the right class for you!
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pirmajā nodarbībā nosaku studenta līmeni un vājās vietas, veidoju individuālo programmas veiksmīgai mērķa sasniegšanai
Pirmajā nodarbībā nosaku studenta līmeni un vājās vietas, veidoju individuālo programmas veiksmīgai mērķa sasniegšanai
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Plānoju nodarbību, lai būtu pareizrakstības, sintakses un domraksta rakstīšana. Izmantoju asociatīvo,vizuālo met.Skaidroju kļūdas.
Plānoju nodarbību, lai būtu pareizrakstības, sintakses un domraksta rakstīšana. Izmantoju asociatīvo,vizuālo met.Skaidroju kļūdas.
Uzzināt vairāk
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja Tu zini, ko Tu nesaproti, tad tā jau ir puse no uzvaras! :)
P.
|
O.
|
T.
|
C.
|
Pk.
|
Se.
|
Sv.
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|